1 5 2
prezident rada kmu Державна міграційна служба України ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ Міністерство юстиції України oda_mykolaiv gorsovet Єдиний державний веб-портал відкритих даних Корабельний район nalogovay

ПФУ ЗАВОДСЬКОГО РАЙОНУ 2017 рік

21.06.2017

 

 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЦЕНТРАЛЬНИМ ОУПФУ М.МИКОЛАЄВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Відповідно до статті 1 Закону України «Про адміністративні послуги» №5203-VI від 6 вересня 2012 року (зі змінами), адміністративна послуга – це результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до Закону.

Центральне об’єднане управління ПФУ м. Миколаєва Миколаївської області відповідно Закону України «Про адміністративні послуги»» повідомляє, що управлінням надаються дві адміністративні послуги:

  • адміністративна послуга зі здійснення видачі пенсійного посвідчення;

  • адміністративна послуга із здійснення видачі свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, яка надається на підставі анкети застрахованої особи.

Адміністративна послуга зі здійснення видачі пенсійного посвідчення надається на підставі таких відомостей:

1) реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

2) прізвища, ім'я та по батькові;

3) дати народження;

4) статі;

5) номера особового рахунку;

6) виду пенсії: за віком, по інвалідності, у разі втрати годувальника, за вислугу років;

7) групи, причини інвалідності;

8) терміну дії посвідчення.

В Центральному об’єднаному управлінні ПФУ м. Миколаєва Миколаївської області працює інформаційно-консультаційний пункт, в якому облаштоване місце для отримання інформації щодо адміністративних послуг. Спеціалістами управління постійно ведеться роз’яснювальна робота серед громадянам на особистих прийомах та у телефонному режимі за номерами (0512) 58-38-57, (0512) 58-39-53 та (0512) 48-11-58.

В управлінні існує скринька для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, постійно ведеться їх аналіз з вжиттям заходів щодо покращення цієї роботи.

Наша адреса: Відділ з обслуговування громадян № 1: м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 55-Е (зупинка „Космонавтів”).

Телефон:

(0512) 58 38 57

Факс :

(0512) 58 38 60

Графік роботи відділу обслуговування громадян №1:

Понеділок – четвер з 8.30 до 17.15 год.

П’ятниця з 8.30 до 16.00 год. Без перерви на обід.

Відділ з обслуговування громадян № 2: м. Миколаїв, вул. Очаківська, 125-А.

Телефон:

(0512) 48-11-58

Графік роботи відділу обслуговування громадян №2:

Понеділок – четвер з 8.00 до 17.00 год.

П’ятниця з 8.00 до 16.00 год. Без перерви на обід.

Наш e-mail: r02@mk.pfu.gov.ua

 

Адміністрація Центрального об’єднаного УПФУ

м. Миколаєва Миколаївської області

 

 

19.06.2017

 

ЗАПОБІГАННЯ ПРОЯВАМ КОРУПЦІЇ

 

Корупція є однією з найактуальніших соціальних проблем сучасності. Деякі дослідники взагалі вважають, що корупція стала основною політичною проблемою кінця XX століття. За будь-яких підходів та оцінок однозначно одне – корупція є проблемою, розв’язання якої для багатьох країн є надзвичайно актуальною справою. Це повною мірою стосується України, високий рівень корумпованості якої визнано її політичним керівництвом, законодавчим органом, вітчизняними та зарубіжними аналітиками, відповідними міжнародними інституціями.

Корупція в сучасних умовах стала чинником, який реально загрожує національній безпеці і конституційному ладу України. Це явище негативно впливає на різні сторони суспільного життя: економіку, політику, управління, соціальну і правову сфери, громадську свідомість, міжнародні відносини. Корумповані відносини все більше витісняють правові, етичні відносини між людьми, із аномалії поступово перетворюються у норму поведінки.

В останні роки в Україні у сфері протидії корупції зроблено досить багато – прийнято спеціальний антикорупційний закон та низку інших законодавчих актів антикорупційного спрямування, схвалено Концепцію боротьби з корупцією, розроблено спеціальну антикорупційну програму, на політичному рівні проголошено курс на посилення протидії цьому злу, запроваджено систематичне проведення на найвищому рівні організаційних заходів за участю керівників правоохоронних та інших державних органів, присвячених питанням протидії корупції тощо.

З метою запобігання і протидії корупції в Центральному об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області повідомляємо, що у разі наявності інформації чи фактів, пов’язаних з корупційними діяннями працівників управління, звертайтесь на „телефон довіри” 58 38 62 або 58 38 76 управління.

 

Керівництво Центрального об’єднаного управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області

 

16.06.2017

 

До уваги фізичних осіб-підприємців,

які обрали спрощену систему оподаткування,

та віднесені до першої групи платників єдиного податку!

 

Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області звертає увагу, що з 01 січня 2017 року фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та віднесені до першої групи платників єдиного податку, зобов’язані сплачувати єдиний внесок за місяць у сумі не менше 0,5 мінімального страхового внеску. При цьому, відповідні періоди здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу зараховуються пропорційно до сплаченого єдиного внеску.

Тобто, у разі сплати єдиного внеску за місяць у сумі 352 грн. (0,5 мінімального страхового внеску) страховий стаж буде зараховано пропорційно, що в подальшому може вплинути на визначення права на пенсію за віком та її розмір.

Нагадуємо, що для зарахування періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу, як повних місяців, необхідно сплатити за місяць єдиний внесок в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок (на сьогодні це 704,00 грн.).

 

13.06.2017

 

КОРИСНІ ПОРАДИ МАЙБУТНІМ ПЕНСІОНЕРАМ

 

Кожний працюючий, наближаючись до пенсійного віку, замислюється над тим, на які щомісячні суми він може розраховувати, виходячи на заслужений відпочинок. Перед тим, як виходити на пенсію, подумайте, чи всі нюанси ви врахували? Кілька корисних порад, якими можна і потрібно скористатись.

Порада 1. Якщо ви народились в кінці року, краще подавати заяву на призначення пенсії на початку наступного.

Якщо ви народились в період з жовтня по грудень, у вас є можливість отримати більшу пенсію. За діючим законодавством заяву про призначення пенсії майбутній пенсіонер має подавати не пізніше трьох місяців з моменту настання пенсійного віку, тоді пенсію буде нараховано з дати настання права на призначення пенсії, а саме з наступного дня за днем народження.

Але є деякий нюанс: якщо ви народились в період з жовтня по грудень, то три місяці, протягом яких потрібно звернутись (подати заяву) за призначенням пенсії захоплюють не тільки поточний, але й наступний рік. Тобто ви можете звернутись за призначенням не в кінці року, а на початку наступного.

Порада 2. Якщо подати заяву не пізніше трьох місяців після дня досягнення пенсійного віку, пенсію нарахують з дня виникнення права на пенсію.

Заяву на призначення пенсії майбутній пенсіонер має подавати не раніше ніж за місяць до дня досягнення пенсійного віку та в будь-який час після виникнення цього права.  Але якщо подати заяву не пізніше трьох місяців з моменту настання пенсійного віку, тоді пенсію буде нараховано з дати настання права на призначення пенсії, а саме з наступного дня за днем народження.

Днем звернення за призначенням пенсії рахується день подання заяви.Якщо заява надсилається по пошті, то днем звернення рахується дата, зазначена на поштовому штемпелі місця відправлення заяви.

У випадку, якщо надані не всі документи, які пенсіонер повинен донести протягом трьох місяців з дня повідомлення про необхідність їх надання, пенсію все одно нарахують з дня звернення за призначенням.

За бажанням особи, якщо наданих документів достатньо для визначення права особи на призначення пенсії, її призначають на підставі таких документів. При надходженні додаткових документів не пізніше трьох місяців, розмір пенсії перераховується з дати призначення пенсії. При наданні документів пізніше трьох місяців пенсія перераховується:

  • з 1-го числа поточного місяця, якщо пенсіонер подав документи до 15 числа;

  • з 1-го числа наступного місяця, якщо документи були подані після 15 числа.

  Порада 3. Підготуйте документи для призначення пенсії. При первинному зверненні в Пенсійний фонд за призначенням пенсії за віком потрібно подати документи:

  • Заяву встановленої форми (на бланку Пенсійоного фонду).

  • Паспорт – оригінал и копії (1, 2 і 11 сторінок).

  • Довідку податкової адміністрації про присвоєння ідентифікаційного номера — оригінал і копія.

  • Документи, які підтверджують стаж (трудова книжка, при необхідності – інші, наприклад диплом, військовий квиток, тощо).

  • Документи, що підтверджують пільги.

  • Для отримання пенсійного посвідчення потрібно надати 2 фотографії 4х6.

Довідку з банку з номером пенсійного рахунку – для отримання пенсії на картку.

Пам’ятайте, дуже важливо із самого початку зважено та уважно підійти до питання розрахунку пенсії, адже перерахунок можна буде зробити лише через два роки, крім того, цей перерахунок базуватиметься на тих даних про заробітну плату, які використовувалися при попередньому розрахунку!

 

29.05.2017

 

 

УВАГА ЗАПРОШУЄМО НА РОБОТУ!

 

Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області запрошує на роботу:

- водія автотранспортних засобів адміністративно – господарського відділу.

Вимоги до кандидатів: громадянство України; посвідчення водія категорії В; повна загальна середня або професійно-технічна освіта; стаж роботи водієм не менше 1 року.

 

- провідного інспектора адміністративно – господарського відділу.

Вимоги до кандидатів: громадянство України; вища освіта; вільне володіння державною мовою; вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку; вільне володіння ПК.

 

Документи приймаються також від інвалідів, медичні висновки яких дозволяють виконувати відповідну роботу.

За додатковою інформацією про основні обов’язки, розмір і умови оплати праці звертатись за адресою: м. Миколаїв, пр-т Богоявленський, 55-Е, каб. 803, тел. 58-38-76.

Адміністрація Центрального об’єднаного управління ПФУ м. Миколаєва Миколаївської області

 

 

УВАГА ОГОЛОШЕНО КОНКУРС!

 

Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області оголосило конкурс на заміщення посад державної служби категорії „В”, а саме:

- головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 1 (на умовах строкового трудового договору) – 2 посади;

- провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 1 – 2 посади;

- провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 2 – 1 посада;

- головного спеціаліста відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації (на умовах строкового трудового договору) – 1 посада;

- спеціаліста відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації (на умовах строкового трудового договору) – 1 посада;

- головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 – 4 посади;

головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 (на умовах строкового трудового договору: на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) – 5 посад;

- провідного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 – 2 посади;

- головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 2 – 1 посада;

- провідного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 (на умовах строкового трудового договору: на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) – 6 посад;

- провідного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 (на умовах строкового трудового договору: на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею п’ятирічного віку) – 1 посада;

- головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 2 – 1 посада;

- головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 2 (на умовах строкового трудового договору: на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) – 2 посади;

- провідного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 2 – 2 посади;

- провідного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 2 (на умовах строкового трудового договору: на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку; на період відпустки основного працівника в зв'язку з вагітністю та пологами) – 2 посади;

- провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу (на умовах строкового трудового договору: на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) – 1 посада.

З умовами проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» Центрального об’єднаного управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області можна ознайомитись на сайті Національного агентства України з питань державної служби.

Особам, які відповідають визначеним вимогам та бажають прийняти участь у конкурсі, необхідно звернутися особисто до відділу по роботі з персоналом за адресою:

м. Миколаїв, пр-т Богоявленський, 55-Е, каб. 803.

Довідкову інформацію щодо оголошеного конкурсу можна отримати за телефоном 58 38 76.

 

 

Переваги дистанційних форм обслуговування громадян

 

Інтернет швидкими темпами поширюється в нашому житті, охоплюючи все більше сфер життя людини. Раніше для контролю за сплатою внесків необхідно було кожного разу особисто звертатись до управлінь Пенсійного фонду України. Сьогодні сучасні інформаційні технології дозволяють спростити таку процедуру. Треба лише одного разу звернутись до органу Пенсійного фонду з метою реєстрації, як користувача веб-порталу Пенсійного фонду України. А далі – справа за Вами. Доступ до Інтернет-ресурсів дозволить Вам отримати інформацію з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про суми заробітку, з яких сплачено внесок та про періоди зарахування страхового стажу (стосовно особи).

Послуги, які надає веб-портал, також є актуальними для людей з особливими потребами та людей похилого віку, оскільки ряд питань вирішуються дистанційно не виходячи з дому.

Для реєстрації на веб-порталі необхідно лише один раз звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із заявою та документами (паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера), отримати реєстраційний код, що займе не більше 10 хвилин. А також, здійснити реєстрацію можна за допомогою електронного цифрового підпису, який сертифікований у таких АЦСК як: ІДД ДФС (податкова), органів юстиції, ТОВ «Арт-Мастер», ТОВ «КС», ДП «УСЦ», ПАТ «УкрСиббанк», ПАТ КБ «Приватбанк», Збройних Сил, Державної прикордонної служби України, Ринку електричної енергії, ТОВ «Алтерсайн», ДП «Український інститут інтелектуальної власності», Укрзалізниці. Завершити реєстрацію можна потім в будь-який зручний момент, зайшовши на веб-портал в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua), обравши пункт меню “Зареєструватися”.

Звертаємо увагу, що цей електронний ресурс дає змогу усім зацікавленим особам в режимі он-лайн з мінімальною витратою часу контролювати дані, які впливають на розмір пенсії, переглядати виписку з пенсійної справи та вирішувати інші нагальні питання. Усі послуги Веб – порталу є безкоштовними.

Шановні громадяни, спеціалісти кожного територіального управління Пенсійного Фонду України нададуть Вам кваліфіковану та всебічну допомогу стосовно реєстрації та використання даного інформаційного ресурсу.

 

Адміністрація Центрального об’єднаного управління ПФУ м. Миколаєва Миколаївської області

13.05.2017

 

ТРАВНЕВИЙ ПЕРЕРАХУНОК ПЕНСІЙ

 

 З травня 2017 року Україні відбулася зміна прожиткового мінімуму. Так, для осіб, що втратили працездатність, він зріс з 1247 до 1312 грн. у зв’язку з цим змінилися (збільшилися) розміри пенсій та доплат, які враховують прожитковий мінімум. А саме:

1. Мінімальна пенсія. У разі, якщо розмір пенсії з урахуванням набутого страхового стажу та заробітку не досягає мінімального розміру пенсії (який встановлюється на рівні прожиткового мінімуму для осіб, що втратили працездатність), то до пенсії встановлюється доплата до рівня прожиткового мінімуму. Якщо особа не набула повного страхового стажу, то розмір пенсії встановлюється пропорційно до наявного стажу. А якщо особа має страхового стажу більше, то встановлюється доплата до її пенсії за понаднормовий стаж.

Але, перерахунок мінімального розміру пенсії та доплати за понаднормовий стаж проводиться лише непрацюючим пенсіонерам.

2. Пенсія інвалідам. Якщо розмір щомісячних пенсійних виплат з урахуванням всіх надбавок, підвищень, цільової допомоги тощо у інвалідів не досягає прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, що втратили працездатність, таким особам надається щомісячна адресна допомога до пенсії у сумі, якої не хватає до зазначеної суми.

Державна адресна допомога до пенсії інвалідам встановлена виходячи з прожиткового мінімуму – 1312 грн. незалежно від факту роботи пенсіонера.

3. Пенсія у зв’язку з втратою годувальника. Розмір такої пенсії залежить від страхового стажу та заробітку померлого годувальника у сумі: на одного непрацездатного члена сім’ї – 50 % пенсії за віком померлого годувальника; на двох та більше членів сім’ї – 100 % пенсії за віком померлого годувальника.

У зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму та з урахуванням державної адресної допомоги мінімальний розмір цих пенсій становить: 1312 грн (1312 грн х 100%); 1574,40 (1312 грн х 120%); 1968 грн (1312 грн х 150%). Дітям-сиротам пенсія у зв’язку з втратою годувальника призначається в зазначених розмірах виходячи з розміру пенсії за віком кожного з батьків.

 

УВАГА! З 1 травня 2017 року без змін залишаються розміри підвищень та доплат, які не залежать від прожиткового мінімуму, а саме: підвищення дітям війни (66,43 грн), членам сімей загиблих (померлих) військовослужбовців (398,58 грн), додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров’ю.

Шановні громадяни!

 

Повага до себе починається з шанування законів своєї держави. У нинішніх умовах актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах», реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – підприємці при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.

За нинішніх реалій, коли на ринку праці відчутний дефіцит вільних робочих місць, громадяни часто погоджуються на будь-яку пропозицію роботи, зокрема, і нелегальної. Працівники, які погоджуються одержувати зарплатню в «конвертах» стають заручниками самих себе, тому що отримуючи нелегальну винагороду в результаті домовленості з роботодавцем, позбавляють себе соціальних виплат та гарантій.

Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та втрачає страховий стаж.

Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили – згода отримувати зарплату в «конвертах» позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати при повній сплаті страхових внесків.

Працюючим громадянам, а також тим, яких запрошують на роботу, необхідно навчитися вести діалог з роботодавцем про умови праці та оплату праці. Тільки офіційно оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним.

Суспільство має зрозуміти – легалізації заробітної плати альтернатива відсутня!

 

Про веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

У наш час динамічного розвитку інформаційних технологій все більший об’єм інформації передається в електронній формі (листи, договори, фото, відео тощо). Електронний документообіг стає одним з тих інструментів, що в змозі забезпечити потреби сьогодення в швидкому інформаційному обміні.

Для надання юридичної сили електронному документу, як і звичайному паперовому, використовують підпис і печатку. Але якщо мова йде про електронний документ, то і печатка, і підпис теж повинні бути в електронній формі. Тому сьогодні електронний підпис або електронний цифровий підпис (ЕЦП) все більше входить в наше життя.

Електронний цифровий підпис підтверджує оригінальність документа і надійно захищає його від підробок. Документи можуть бути засвідчені електронним цифровим підписом і передані до місця призначення протягом декількох секунд, адже електронний документ передається за допомогою швидкісних телекомунікаційних систем, однією з яких є інтернет. За таких умов усі учасники обміну електронними документами незалежно від відстані мають однакові можливості в електронному інформаційному обміні.

Сьогодні багато говорять про необхідність застосування електронного підпису та простоти його використання. Не залишаються осторонь і органи Пенсійного фонду. Так, з листопаду 2016 року проведено оновлення веб-порталу надання електронних послуг Пенсійним фондом України, яким, зокрема, надано можливість провести он-лайн реєстрацію за допомогою електронного цифрового підпису.

Тобто, маючи електронний цифровий підпис, тепер не треба навідуватись до територіального органу Пенсійного фонду для того, щоб стати користувачем веб-порталу і отримувати послуги від Пенсійного фонду в електронному вигляді.

З лютого 2017 року розширено перелік акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК, центри, які відповідальні за виготовлення електронних підписів та їх сертифікацію), електронні підписи яких приймаються при роботі з веб-порталом Пенсійного фонду.

Станом на 15.02.2017 при роботі з веб-порталом Пенсійного фонду можна використовувати електронні підписи, які були сертифіковані в 13-ти АЦСК: ІДД ДФС (податкова), органів юстиції, ТОВ «Арт-Мастер», ТОВ «КС», ДП «УСЦ», ПАТ «УкрСиббанк», ПАТ КБ «Приватбанк», Збройних Сил, Державної прикордонної служби України, Ринку електричної енергії, ТОВ «Алтерсайн», ДП «Український інститут інтелектуальної власності», Укрзалізниці.

Нагадаємо, що завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом. А саме, користувачі веб-порталу Пенсійного фонду можуть:

  • отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку щодо офіційного статусу трудових відносин, розміру заробітної плати, періоду страхового стажу, які використовуються при призначені соціальних виплат;

  • здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та своєчасно вжити у разі встановлення помилок в накопиченій інформації або через її відсутність (для працюючих);

  • отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;

  • подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку (для працюючих), виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

  • надсилати листи із запитами, повідомленнями, подавати скарги до органів Пенсійного фонду;

  • подавати заяви про призначення та перерахунок пенсії до органів Пенсійного фонду (тільки для користувачів, які мають електронний підпис);

  • записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

Отже, веб-портал Пенсійного фонду України є інструментом, який надає можливість налагодити зручну та оперативну взаємодію з громадянами.

З інформацією про те, як стати користувачем веб-порталу ПФУ Ви можете ознайомитись на сайтах http://portal.pfu.gov.ua/, http://www.pfu.gov.ua/pfu/control/uk/index.

Будемо раді зберегти Ваш час та надати необхідну Вам інформацію.

 

 

Адміністрація Центрального об’єднаного управління ПФУ

м. Миколаєва Миколаївської області

 

 

24.04.2017

 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!!!!!

 

Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області оголосило конкурс на заміщення вакантних посад державної служби.

 

 

Умови проведення конкурсу та кількість вакантних посад можна дізнатися на сайті Національного агентства України з питань державної служби за електронною адресою www.guds.gov.ua.

Для проходження попередньої співбесіди з метою визначення відповідності осіб кваліфікаційним вимогам звертатися до відділу по роботі з персоналом Центрального об’єднаного управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області за адресою:

пр. Богоявленський, 55-Є (зупинка Космонавтів), 8 поверх, каб. 803, тел: 58 38 76.

 

Керівництво Центрального об’єднаного управління Пенсійного фонду Україні м. Миколаєва Миколаївської області

 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

 

Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області повідомляє, що 31.03.2017 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.12.2016 № 988 «Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України» відбулася реорганізація управлінь Пенсійного фонду України в Центральному, Миколаївському та Заводському районах м. Миколаєва шляхом злиття управлінь.

Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області доводить до вашого відому, що будь-які питання, пропозиції та скарги можна надсилати на електронну поштову скриньку управління: r02@mk.pfu.gov.ua або за телефоном 58-38-57

 

Керівництво Центрального об’єднаного управління Пенсійного фонду Україні м. Миколаєва Миколаївської області

Запрошуємо до школи майбутнього пенсіонера!

В Центральному та Інгульському об’єднаних управліннях Пенсійного фонду України м. Миколаєва працює «Школа майбутнього пенсіонера».

Шановні майбутні пенсіонери, фахівці Пенсійного фонду України рекомендують Вам до настання пенсійного віку відвідати нашу «Школу майбутнього пенсіонера», з метою надання роз`яснень щодо визначення права на призначення пенсії та ознайомлення з переліком необхідних документів для призначення пенсії.

Наші спеціалісти нададуть консультації про терміни звернення до Фонду, інформацію щодо здобутого страхового стажу, особливостей підтвердження пільгового стажу та інше.

Школа працює щомісячно в кожну четверту п’ятницю місяця о 10.00 год, в приміщенні актової зали управлінь за адресою: пр. Жовтневий 55-Е, 9 поверх, каб. 908.

 

Адміністрація Центрального об’єднаного управління ПФУ м. Миколаєва Миколаївської області

 

18.01.2017

ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ !

 

Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення окремих категорій осіб із числа учасників антитерористичної операції» від 18.10.2016 № 1683-VIII, який набирає чинності з 06.02.2017 року.

Цим Законом внесені зміни до абзацу шостого пункту 3 розділу XV «Прикінцевих положень» Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та встановлено, що на призначення дострокової пенсії після досягнення чоловіками 55 років, а жінками — 50 років та за наявності страхового стажу не менше 25 років для чоловіків і не менше 20 років для жінок мають право: «військовослужбовці, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які брали участь у бойових діях, в антитерористичній операції в районах її проведення, а також ті, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при захисті Батьківщини або при виконанні інших обов’язків військової служби (службових обов’язків), або внаслідок захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, виконанням інтернаціонального обов’язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення, дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які померли (загинули) у період проходження військової служби (виконання службових обов’язків) чи після звільнення із служби, але внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при виконанні обов’язків військової служби (службових обов’язків), захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, виконанням інтернаціонального обов’язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення, особи, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 20 статті 6, інваліда війни відповідно до пунктів 12 та 13 статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», особи з числа резервістів і військовозобов’язаних, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 19 статті 6, інваліда війни відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки, яким надано статус особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», відповідно до абзаців шостого та сьомого пункту 1 статті 10 зазначеного Закону, а також абзацу восьмого пункту 1 статті 10 зазначеного Закону з числа членів сімей резервістів і військовозобов’язаних.

 

17.01.2017

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ОПТИМІЗОВУЄ

РОБОТУ МІСЦЕВИХ УПРАВЛІНЬ

Наприкінці грудня минулого року Урядом ухвалено рішення щодо оптимізації структури окремих районних управлінь Фонду шляхом їх об’єднання. Передусім такий крок стосується районів з невеликою кількістю пенсіонерів. Безумовно, постають питання для чого потрібно об’єднувати районні управління, що таке об’єднання дасть людині та державі? Навіть поширюється інформація про те, що у зв’язку із таким об’єднанням в окремих районах взагалі ліквідують Пенсійний фонд, а пенсіонерам доведеться їхати за десятки кілометрів для вирішення своїх питань.

Для чіткого розуміння мети і результатів оптимізації наведемо кілька фактів:

Факт перший – ПЕНСІЙНІ ФОНДИ НЕ ЛІКВІДУЮТЬСЯ

Таке об’єднання є суто організаційним і його мета - покращити якість управління в пенсійній системі. Мова не йде про ліквідацію органів Пенсійного фонду в районах. Фахівці з питань пенсійного забезпечення працюватимуть і надалі в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, кабінетах, як і до об’єднання.

Факт другий – ПОКРАЩЕНО ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Головною одиницею обслуговування громадянина стає точка надання послуг (фронт-офіс), яка розташована не тільки за місцем знаходження управління Пенсійного фонду, а і в центрах територіальних громад (якщо в громади є таке бажання). Об'єднання двох або трьох окремих районних управлінь в одну юридичну особу не тільки не зменшить, а навпаки, збільшить доступність пенсійних послуг. Зміст і якість цих послуг залежить, перш за все, від кваліфікації спеціалістів та їх доступності, а не від статусу установи.

Факт третій – МЕНШЕ БЮРОКРАТІЇ – ЯКІСНІША ПОСЛУГА

Об’єднання кількох управлінь в одне не тягне за собою скорочення спеціалістів, які зайняті наданням послуг. Оптимізовано буде керівний склад. Для отримання сервісу не потрібно буде збирати візи та погодження. Всі послуги надасть спеціаліст, до якого звернулись за допомогою.

Отже, оптимізація територіальних органів Пенсійного фонду - це ще один важливий крок на шляху створення якісно нової системи пенсійного забезпечення, головною його метою і критерієм оцінки є схвальні відгуки громадян щодо якості наданих послуг.


 

Керівництво управління ПФУ в Заводському районі м.Миколаєва.

ПОШУК НА САЙТІ

© Адміністрація Заводського району. Изготовление сайтов и продвижение ADS group